Sosiaalisen median sisällöt
Erottuvat sisällöt eivät synny sattumalta. Ideoin ja toteutan sisältöjä sekä maksettuun että orgaaniseen someen, jotka puhuttelevat yrityksesi kohderyhmää, kunnioittavat brändiä ja houkuttelevat toimimaan.
Sisällöt ratkaisevat, miten yrityksesi tarina ymmärretään. Kun viestit ovat selkeitä ja kiinnostavia, ne erottuvat, tavoittavat oikeat ihmiset ja vievät kohti tuloksia.
Referenssit Ota yhteyttäMarkkinoinnin ydin on sanoissa, jotka tekevät monimutkaisesta ymmärrettävää ja muuttavat kiinnostuksen toiminnaksi. Toimin yritysten kumppanina brändin mukaisten ja vaikuttavien tekstisisältöjen rakentamisessa, jotka tukevat kasvua ja vahvistavat sisäistä yhteistyötä.
Autan esimerkiksi:
Työskentelyssäni yhdistyy luova ideointi ja projektipäällikön varmuus: hallitsen luovan sisällöntuotannon, mutta huolehdin tarkasti myös aikatauluttamisesta. Asiat eivät jää vain ajatuksen tasolle, vaan etenevät suunnitelmasta toteutukseen.
Kirjoitan sisältöjä suomeksi ja englanniksi.
Ota yhteyttäErottuvat sisällöt eivät synny sattumalta. Ideoin ja toteutan sisältöjä sekä maksettuun että orgaaniseen someen, jotka puhuttelevat yrityksesi kohderyhmää, kunnioittavat brändiä ja houkuttelevat toimimaan.
Hyvä tarina tekee yrityksestäsi uskottavan ja kiinnostavan. Kirjoitan SEO-ystävällisiä asiantuntijasisältöjä, jotka tuovat osaamisesi esiin asiakkaiden näkökulmasta, lisäävät luottamusta ja pitävät kohdeyleisösi sitoutuneena.
Toimiva työyhteisö rakentuu avoimesta tiedonkulusta ja selkeästä viestinnästä. Tuotan yrityksille sisäisen viestinnän sisältöjä, jotka tekevät strategiasta tai mahdollisista muutoksista ymmärrettäviä, huomioivat erilaiset työntekijät ja varmistavat, että kaikki kokevat olevansa osa samaa kokonaisuutta.
PR-tapahtumien tuotanto ja vaikuttajamanagerointi vaativat sekä tarkkaa koordinointia että sujuvaa yhteistyötä monen eri toimijan kanssa. Toimin Redgert Commsin Helsingin toimistolla sekä PR-tapahtumien tuottajana että vaikuttajamanagerina, vastaten ydinviestien, aikataulujen ja sisältöjen yhteensovittamisesta asiakkaiden bränditarinoihin.
Tuloksena syntyi sitouttavia PR-tapahtumia ja vaikuttajakampanjoita, jotka toivat brändeille näkyvyyttä ja vahvistivat suhteita kohdeyleisöön. Yhteistyö teki vaikuttajaviestinnästä johdonmukaista, tehokasta ja asiakkaiden tavoitteita tukevaa.
Vaikuttajamarkkinoinnin tueksi tarvitaan selkeitä sisältöja, jotka kokoavat olennaisen helposti hyödynnettävään muotoon. Koostin Asennemedialle tutkimusraportin sekä tuotin artikkeleita ja sosiaalisen median sisältöjä, jotka tekivät tutkimusdatasta helposti ymmärrettävää ja kiinnostavaa.
Raportti tarjosi konkreettista näyttöä vaikuttajamarkkinoinnin nykytilasta, ja auttoi viestimään sen vaikuttavuutta asiakkaille. Artikkelit ja some-sisällöt puolestaan lisäsivät toimiston näkyvyyttä ja vahvistivat sen asemaa alan asiantuntijana.
Tuotin pörssiyhtiö Huhtamäelle sisäisiä ja ulkoisia artikkeleita sekä sosiaalisen median sisältöjä vastuullisuudesta ja DEI-teemoista. Sisällöissä nostettiin esiin niin inhimillisiä aiheita kuin konsernin konkreettisia tekoja, tehden monipuolisista aiheista ymmärrettäviä ja mielenkiintoisia eri kohderyhmille, kuten monimuotoiselle henkilöstölle tai ulkoisille sidosryhmille.
Englanninkieliset sisällöt rakensivat siltaa strategisten tavoitteiden, arvojen ja arjen välille, tehden vastuullisuudesta ja inkluusiosta jokapäiväisesti läsnä olevia teemoja.
Kansainvälinen markkinointitoimisto tarvitsee sisältöjä sekä omaan näkyvyyteensä että b2b-asiakasprojekteihin. Tuotin Supersonille ja loppuasiakkaille markkinointisisältöjä, jotka vaihtelivat monikanavaisesta copywritingista palveluiden lanseerauksiin ja videotuotantoihin.
Monipuolinen sisällöntuotanto tuki sekä toimiston oman brändin vahvistumista että asiakasprojektien onnistumista. Tuottajana vastasin yhteistyöstä eri tiimien ja sidosryhmien kanssa, jotta projektit etenivät sujuvasti, pysyivät budjetissa ja saavuttivat asetetut tavoitteet.
Suomalainen IT-palveluyritys tarvitsi monikanavaista markkinoinnin kumppania ja tarkkaa markkinointiprojektin hallintaa. Toimin markkinointitoimisto Supersonin kautta 3stepIT:n markkinointiprojektien projektipäällikkönä, ja vastuullani oli mm. video- ja mainosmateriaalien tuotannon koordinointi sekä markkinatutkimusten toteutus.
Projektien onnistuminen edellytti sekä luovien sisältöjen hallintaa että analyyttistä otetta. Tuloksena 3stepIT sai käyttöönsä laadukkaita markkinoinnin sisältöjä, jotka vahvistivat yrityksen näkyvyyttä ja tukivat liiketoiminnan kasvua.
Videotuotannot vaativat tarkkaa organisointia ja tiivistä yhteistyötä eri tekijöiden kanssa. Toimin video- ja tuotantoyhtiö Dog Daysin yhteistyöprojekteissa tuottajan roolissa, vastaten tuotantojen suunnittelusta, aikataulutuksesta ja käytännön koordinoinnista alusta loppuun.
Tuotannot etenivät sujuvasti ja pysyivät aikatauluissa, mikä vapautti tiimille tilaa keskittyä luovaan tekemiseen. Tuloksena asiakkaat saivat laadukkaita videototeutuksia markkinoinnin kampanjoihin, jotka vahvistivat myös sidosryhmille Dog Daysin mainetta luotettavana tuotantokumppanina.
Nopeasti kasvava kiinteistöteknologiayhtiö tarvitsi johdonmukaisia markkinoinnin sisältöjä tukemaan kasvua sekä selkeää sisäistä viestintää luomaan yhteistä suuntaa. Kehitin Franklinin markkinoinnin prosesseja, tuotin monikanavaisia sisältöjä ja tapahtumia, ja toin tekemiseen mitattavuutta. Työ sisälsi sekä sisällöntuotantoa että markkinoinnin kokonaisvaltaista projektijohtamista.
Tuloksena syntyi yhtenäisiä ja tunnistettavia sisältöjä monikanavaisesti, sekä tapahtumia, joka näkyivät sekä asiakkaiden suuntaan että organisaation sisällä. Markkinointi tuki myynnin tavoitteita ja henkilöstö pysyi ajan tasalla yrityksen toiminnasta.
Hinnoittelu perustuu aina siihen, kuinka paljon aikaa työn toteuttaminen vie. Kun kerrot tarpeesi yhteydenottolomakkeella, teen hinta-arvion työn tai projektin keston perusteella.
En. Työskentelen sekä suomeksi että englanniksi, ja tuotan myös sisältöjä molemmilla kielillä.
Pääasiallinen työni on tekstisisältöjen suunnittelu ja kirjoittaminen, mutta en jätä asiakasta yksin visuaalisen maailman kanssa. Yksinkertaiset graafiset elementit toteutan itse, ja laajemmissa kokonaisuuksissa hyödynnän luotettua verkostoani valokuvaajista, graafikoista ja videotuottajista.
Olen Sanni, markkinointiviestinnän ammattilainen ja terapeutti.
Muutama vuosi sitten minussa heräsi halu tehdä työelämästä itselleni merkityksellisempää, ja opiskelin ratkaisukeskeiseksi lyhytterapeutiksi. Tänä päivänä autan sekä brändejä sanoittamaan tarinoitaan että yksilöitä ja työyhteisöjä voimaan paremmin.
Työskentelyssäni yhdistyvät projektipäällikön selkeys, halu tehdä asioita paremmin sekä aito kiinnostus ihmisyyteen. Minulle on tärkeää viedä asiat käytäntöön ja luoda tiloja, joissa syntyy aitoja, yhdenvertaisia kohtaamisia, sekä konkreettisia askelia kohti jotain parempaa.